Page 28 - Sivas-81 Çalıkuşu-8
P. 28

VALİ ŞİMŞEK, ÖĞRENCİLERLE BİRLİKTE
                      FABRİKAYI GEZDİ

   S vas Val s  Yılmaz Ş mşek, öğrenc ler   lk fabr ka
   gez ler nde yalnız bırakmadı. Türk ye'n n  lk ve en
   büyük kam m l  üret m tes s  olan, yurt  ç  ve dışında

   16 araç üret c s ne satış yapan, 46 ülken n yedek

   parça p yasasına kam m l   hraç eden ESTAŞ'ı Yavuz
   Sel m Ortaokulundan gelen öğrenc lerle b rl kte gezd .



                      GENÇ                                      Öğrenc ler n  ders  dışında  da  çeş tl   sosyal,



          GİRİŞİMCİLER                                          kültürel,  teknoloj k,  tarımsal  ve  sanay    çer kl

                                                                alanlarda  farkındalıklarını  artırmak  amacıyla
                   KEŞİFTE                                      S vas Val l ğ  SARGEB (Stratej  ve Ar-Ge B r m )
                                                                tarafından  HEDEF  Projes   kapsamında  "Genç
                                                                G r ş mc ler Keş fte Projes " başlatıldı.
                                                                S vas Val l ğ  SARGEB (Stratej  ve Ar-Ge B r m ),
                                                                S vas İl M llî Eğ t m Müdürlüğü, S vas I.
        "ÜRETİM SÜREÇLERİ YERİNDE GÖRÜLECEK"                    Organ ze Sanay  ve Dem rağ Organ ze Sanay
     Öğrenc ler  ç n öneml  b r deney m olacağını bel rten      Bölges  Müdürlüğü koord nes nde hayata

     Val  Ş mşek, "Val l ğ m zce başlatılan 'Genç               geç r len projede ortaokullardan gelen
                                                                öğrenc ler, Organ ze Sanay 'nde yer alan
     G r ş mc ler Keş fte' adlı proje kapsamında organ ze       fabr kalarda ve b rçok üret m tes sler nde
     sanay  bölgem zdey z. Organ ze sanay  bölges                malat süreçler n  gözlemleyecekler. Emeğ n,
                                                                çalışmanın ve alın ter n n nasıl b r değere
     ned r, burada ne yapılıyor? Bugün bunları
                                                                dönüştüğünün farkına varacaklar. İşç lerle
     göreceks n z, b r f k r ed neceks n z."                    öğlen yemeğ nde aynı sofrada bulunmanın
                                                                tecrübes n  yaşayacaklar.


                                                                                                                27
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33