
Fatih Projesi kapsamında, okullarda görevli öğretmen, öğrenci ve velilere yönelik bilgilendirme, projenin tanıtımı, sınıf içi uygulama ve rehberlik faaliyetlerini yürütmek üzere 06 Eylül 2021 - 21 Ocak 2022 tarihleri arasında görev yapmak üzere ilimizdeki Fatih Projesinden kurulum yapılan okullara Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni görevlendirmesi yapılacaktır.
Başvurular 24 Ağustos 2021 tarihine kadar okul müdürlüklerince alınacak olup, başvuruların en geç 25 Ağustos 2021 mesai bitimine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne DYS üzerinden gönderilmesi gerekmektedir. Bu tarihten sonra gelen müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
Okul müdürlüklerince ilgi Bakanlık yazısı incelenecek, başvuru şartlarını taşımayan öğretmenlerin başvuruları alınmayacaktır. Mezuniyeti Bilişim Teknolojileri olmayan öğretmenlerin BTR başvurusu yapabilmesi için 100 saatlik Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmenliği Kursunu almış olması ve başvuru formu ile birlikte sertifikalarının taranarak DYS üzerinde müdürlüğümüze gönderilmesi gerekmektedir.
Resmi yazı, Ek Dosyaları ve başvuru formunu indirmek için tıklayınız.