
İlimize ataması yapıldığı halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personelin göreve başlatılmadan bir defaya mahsus olmak üzere iller arası hakkını kullanmak isteyenlerin ekteki dilekçeyi doldurarak EKPSS/Kura OSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi ile Müdürlüğümüz insankaynaklari58@meb.gov.trgönderilmesi gerekmektedir.
Aşağıda istenen belgelerin 18-25 / 02 / 2021 tarihleri arasında Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları 1 Şubesi Personel Atama Birimine elden teslim edilmesi gerekmektedir.
Atanan Adaylardan istenilen belgeler;
1- Engelli Personel Atama Başvuru Formu için tıklayınız...
2- Mal bildirimi için tıklayınız...
3- Kimlik Fotokopisi
4- Askerlik Durum Belgesi
5- Sabıka Kaydı.
6- 3 adet vesikalık fotoğraf
7- Engelli Sağlık Raporlar
8- Diploma aslı ve fotokopisi
9- EKPSS/ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi.
10- Kamu kurum ve kuruluşlarında hâlen aday ya da aslî devlet memuru olarak çalışmakta olanlardan; başka hizmet sınıfı kapsamındaki kadrolar ile bulundukları kadrolardan farklı olmak kaydıyla yerleştirilenlerin görev yaptıkları kurumlarca onaylanmış muvafakat belgesi.
11- Başka Bir İle Atanma İsteğinde Bulunacaklara İlişkin Dilekçe Örneği İçin Tıklayınız...