2021 EKPSS ATAMALARI SONUCU İLİMİZE ATANANLAR
2021 EKPSS ATAMALARI SONUCU İLİMİZE ATANANLAR
İlimize ataması yapıldığı halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personelin göreve başlatılmadan bir defaya mahsus olmak üzere iller arası hakkını kullanmak isteyenlerin ekteki dilekçeyi doldurarak EKPSS/Kura OSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi ile Müdürlüğümüz insankaynaklari58@meb.gov.trgönderilmesi gerekmektedir.
Aşağıda istenen belgelerin 18-25 / 02 / 2021 tarihleri arasında Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları 1 Şubesi Personel Atama Birimine elden teslim edilmesi gerekmektedir.
Atanan Adaylardan istenilen belgeler;
1- Engelli Personel Atama Başvuru Formu için tıklayınız...
2- Mal bildirimi için tıklayınız...
3- Kimlik Fotokopisi
4- Askerlik Durum Belgesi
5- Sabıka Kaydı.
6- 3 adet vesikalık fotoğraf
7- Engelli Sağlık Raporlar
8- Diploma aslı ve fotokopisi
9- EKPSS/ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi.
10- Kamu kurum ve kuruluşlarında hâlen aday ya da aslî devlet memuru olarak çalışmakta olanlardan; başka hizmet sınıfı kapsamındaki kadrolar ile bulundukları kadrolardan farklı olmak kaydıyla yerleştirilenlerin görev yaptıkları kurumlarca onaylanmış muvafakat belgesi.
11- Başka Bir İle Atanma İsteğinde Bulunacaklara İlişkin Dilekçe Örneği İçin Tıklayınız...